قديم 15-05-2011, 05:20 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار السياره 128 الاستيراد

[QUOTE=neno1;428069]من الواضح ان حضرتك انسان جميل ربنا يبارك لينا فى امثالك ويرحمنى من الناس التانيه
اخى الفاضل انا قمت بتعمير موتور عربيتى فيات 128 1100cc وللاسف بعد فطره قصيرة لقيت البوجية الرابع بيعرق زيت فا الميكانيكى قلى الشنابر اللى ركبت وحشه ولازم نغير طقم شنابر طبعا انا مش هاوصفلك مدى القرف اللى شوفته مع الميكانيكى السؤال ما هى افضل نوع للشنابر وبكام ومنين اجبها
وخدمه اخرى اريد ضفيرة كامله للسياره القيها بكام وفين[/QUOTE]
اشكرك على هذه الثقه وعلى ذوق حضرتك اما بخصوص افضل طقم شمبر فيوجد الايطالى 160 جنيه والالمانى 220 جنيه ومتوفر عند محمد يوسف فى الدقى او التوفيقيه وبالنسبه للدفيره فى ليست عندى الان ولكن متوفره فى عزبه شلبى وسعرها 300 جنيه والله يوفقق .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431