قديم 20-06-2011, 09:26 PM
الصورة الرمزية elsaidy
elsaidy elsaidy غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: موظف بالشهر العقارى والتوثيق
هواياتي: القانون

elsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل ما يخص الشهر العقارى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شمس الصباح مشاهدة المشاركة

انا موظفة جديدة فى الشهر العقارى باحث ثالث تمويل ومحاسبة وفى حاجات كتير مش فهمها مثل الصفات فى التوكيلات الرسمية كيفية تقديرها انا عارفة انك هتقولى المفروض هما فى الشغل يفهموكى بس انا عايزة اقولك انى موضوع معدلات الاداء الحوافز مخلية الموظفين اهم حاجة عندهم يجمعوا حوافز ومش فاضين يفهموك ولو فهموك مش هيفهموك باتقان يعنى على الطاير كده علشان كدةلو انت فاهم كيفية حساب الصفات فى التوكيلات الرسمية وماهى الصفات اكون ممتنة لك وجعله الله لك فى ميزان حسناتك على فكرة انا متعينة فى الشهر العقارى بقالى شهرين بس وشكرا
اختى الشهر العقارى زاد شرف بيكى ابعتيلى ايميلك على الخاص وهفهمك كل حاجة باذن الله

بعد الثورة هتسيب حقك
لا للفساد - للمحسوبية - للرشوة - للظلم - للاستغلال - للقهر

عندما تقطع اليد ويخرس اللسان يدعوا القلب واذا مات القلب فانت لست انسان بل......
نعم للعطاء والحب والاخوة ونصر بلادنا العربية
وأحياء البشرية