قديم 24-12-2010, 11:29 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بدء حجز جين تو وساجا 2011

يا استاذ محمد انا مغلطش فيك و لو عايز تشوف اي مشاركة ليا انا دايما ارشح الساجا في اي مقارنة مع فيرنا او لانوس او حتى لوجان!! لان سعرها متميز مقارنة بكمالياتها و لكن يعيبها عدم توافر قطع غيارها بره التوكيل و حتى جوه التوكيل لبعض القطع!! و ده عيب فظيع!
و عموما ادب حضرتك يجبرني اني اعتذرلك بالمثل و معلش مكانش قصدي اي كلمة تزعل حد بس انا اسأت الظن في تعليقك بكلمة بطلوا حقد! لاني انا مش حاقد ولا حاجة بس انا زعلان على الموديل الكويس اللي كنت متوقعله النجاح و لكن توكيله بسياسته الاستغلاليه حيفقده ميزه من مميزاته و هو سعره المتميز و بالتالي اللي حيشتريها حيبقى واحد غاويها و ده فعلا حيقلل انتشارها! انا خايف على الموديل و ملاك العربيه و متضايق من استغلال التوكيل!
و المسامح كريم و عذرا مرة اخرى اخي الفاضل