قديم 19-05-2012, 04:53 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال مهم يا ريت أى حد يجاوبنى عليه ... او نتناقش سوا لغاية ما نوصل لحل

بص يا اخى هو من وجهة نظرى انا كالاتى
ان مفيش حد يقدر يمنع حد انه يركن فى اى مكان الا فى حالتين
الاول انه يركن ادام جراج وده مينفعش طبعا
الثانية فى حته هيقفلها خالص
غير كده كل واحد عاوز يركن فى الحته اللى تريحه يركن فيها والمفروض محدش يقوله انت بتركن ازاى وعلى فكره انا كنت ماشى على الاسلوب ده مع الجميع وكنت بسيب الناس من العمائر اللى جنبنا يركنوا ادام بيتى عادى جداااا وانا اروح ادور على اى حته تانيه اركن فيها بس لما جه عليا وقت لقيت فيه مكان بيبقى فاضى فى عمارة الناس اللى كانوا بيركنوا ادام بيتى ورحت ركنت فيه لقيت الناس جت صحيتنى من النوم بيقولى شيل عربيتك وانا قولتلهم مانا كنت بلاقى عربيتكم راكنه ادام بيتى وانا اروح اركن فى حته تانيه مكنتش بتكلم قاللولى ماليش فيه روحت طبعا شيل عربيتى وقررت اسفا ان المعامله تبقى بالمثل وفى مره جيت الشارع مكنش فيه مكان واحد فى الشارع كله واول ما وصلت عند بيتى لقيت الناس اللى من العمارة اللى جانبى راكنين والساعه كانت حوالى 1 بليل روحت رايح ومصحيهم وخليتهم يشيلوا العربيه بتاعتهم علشان اركن وعلى فكره انا مكنتش سعيد خالص باللى انا عملته بس للاسف انا قدمت السبت و هما مقدموش الحد فاكيد مش هيلاقوا الاثنين خالص ههههههه
ومن ساعتها بقيت بلاقى مكان ديما تحت بيتى ولو حصل وحد فيهم جه وركن بروح انادى عليه علشان يشيل عربيته وطبعا بيشيلها
ديه قصتى انا

اما بالنسبه لحضرتك فحكاية انك تركن ادام محل فديه تتوقف على حاجات كتير هل المحل لو انت وقفت قدامه حركة البيع والشراء هتتاثر جامد ولا عادى فطبعا انا مقدرش افتى خالص فى حكاية ان حضرتك تركن ادام المحل ولا لا لانها بتتوقف على ظروف كتير انا معرفهاش

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام