قديم 11-08-2010, 02:21 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ناوي اشتري اول عربيه !

[QUOTE=h00ka;225952]@ احمد بدر1978
انا بخاف انزل الاماكن اللي بيبقى فيها تجار وكدا زى شارع سيدى بشر و 45 سمعت انهم بيعملوا افلام ع العربيات و انا مش عاوز اتخم فـ اول تجربة

لما تنزل خد معاك ميكانيكي تثق فيه او كهربائي اغلب الصنايعيه بيكوندهم معرفه بحد عاوز يبع عربيته وغالبا بيكون زبونة بس عاوز يغير اقل حاجة لو العربية فيها عيوب هتكون عارف عيوبها ايه وايه تعمله فيها
وفيه حل تاني انك تاخد العربية من حد انت عارفه على سبيل التجربة اسبوع مثلا وانا شوفت ناس عملت كده كتير
وفيه حل تالت هيكلف شوية لكن اضمن انك ترفع العربية في اي بنزينه انت عارفها او تاخدها على اي ميكانيكي يكشف عليها وبياخد من 100 ل 150 بس بتكون عارف اللي فيها بالضبط
وربنا معاك