قديم 13-11-2012, 12:01 PM
maged7487 maged7487 غير متواجد حالياً

maged7487 is on a distinguished road
افتراضي رد: صور عربيتى عايز رايكو

انا معايا العربية دة نفس الوديل بتاعك .. كانت بتاعت والدى ولسة مكتوبة بأسمى من كام يوم ... انا بحب العربية دة جدا جدا جدا لأنها وسعة من جوة وبتجمع بسرعة على الموديل الاديم بتعها دة وكمان سبتة فى الارض جدا جدا .. وانا للأسف عملت بيها حدسة قبل كدة ربنا يحفظ الجميع يا رب ... دخلت فى عربية كانت مركونة .. انا ما شفتها وكان نصيبى يحصل كدة المهم ان العربية التنية دة كانت النترا 98 .. انا عاوز اقولك ان العربية دة اتبهدلت من اودام وصرفت عليها 3600 جنية تصليح ... مع العلم ان كل الى حصل عندى فانوس اتكسر وعوجة فى الرفرف ... فا الى عاوز اقولو ان البودى بتها قوى جدا وتقيل بجد يحميك جواها وسبتة على الارض جدا انا عن نفسى بعشقها ... بس كانت موجهانى مشكلة لما كنت بركبها زمان قبل ما تبقى بأسمى انها ما ليها قطع غيار وكنت بطر اوفقلها قطع غيار ... وهى دلوقتى بأسمى وانا مش عارف اصلحها واصرف عليها ولا اسبها بما انها ما ليها قطع غيار ... اخر شئ كنت عاوز اغيرو فيها وما عرفت الفوانيس الاربعة ورمان بلى للعجل .... ودخت عليهم ما لقيت اى قطع غيار ليهم ... وكان نفسى اعليها من الارض لأنها وطية جدا جدا اكيييد انت عارف ودة بالنسبة لمطباط مصر مش لذيذ .... انا دلوقتى مش عارف اصلحها ولا اسبها مش عارف انت اية رأيك