قديم 02-04-2012, 10:26 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جنوط المرحة مقاس 14

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

انت لو عاوز المروحة جديد هتلاقيه عند حسين بتاع قطع غيار الفيات اللى فى شارع دمشق هو فى شارع جانبى كده من دمشق بس قريب منه اوى
بس قبل ماتاخد الجنط وتركبه هتقوله انا هوديه أكشف عليه الاول عند بتاع الترصيص
طبعا هتقوللى إزاى جنط جديد وعاوز ترصيص
هقولك فعلا لازم ترصيص والسبب انى عندى جنط بايظ وروحت إشتريت جنط جديد نوفى من بتاع قطع الغيار والله جديد و أبيض وسليم فبريكة
بعد ماركبت عليه الكاوتش قلت للواد إرفعة على مكنة الترصيص عشان تيوبلس وهركبه قدام ، والله وقدامى وعلى عينك ياتاجر الجنط طلع مش موزون
وانت ونصيبك بس حرص ولا تخون وإدخل عليه بالحنجل والمنجل عشان تعرف تاخد الجنط بالسعر اللى انت عاوزو
استاذ هشام شكرا علي اهتمامك وياريت لو حضرتك تديلي تفاصيل اكتر عن العنوان والجنط تقريبا هيكون في حدود كام اصل انا عبان عليا اجيب جنط غير المروحة

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات