قديم 16-08-2011, 01:08 AM
الصورة الرمزية صحبة خير
صحبة خير صحبة خير غير متواجد حالياً

صحبة خير will become famous soon enoughصحبة خير will become famous soon enough
افتراضي رد: اسعار بعض قطع غيار ستروين AX

ربنا يباركلك يا رب طبعا الاول بقيت ادور واسأل واجمع فى التليفونات ولما نويت اشترى بقيت اتصل بيهم الاول واعرف الاسعار علشان لما انزل ابقى عارفا سعر الحاجه بكام وحنزل لغاية كام طبعا ده طبع فى البنات ههههههه
نجيب من الاول لانى الى كتبتهولكم ده الاخر ههههههههه
اولا الماتور قعد اسأل والف والف وعرفة قبل رمضان ان مفيش فى بورسعيد مواتير سيتروين المهم لما ارتحت لحد بتعامل معاه من زمان جبت منه الماتور وطبعا كان معايا ميكانيكى ودخلت واتفرجة على المواتيروطبعا كونت لفيت ودورة وعرفة الاسعار واتأكد ان مفيش فى بورسعيد المهم اننا دخلت المخزن واتفرجة على المواتير لانى كونت عايزا واحد 1400 سى سى كويس ابن حلال ههههههههه اختارت انا واحد وقولت هو ده بعد ما عرفة معلومه مهمه جدا ان ركنة الماتور عند الراجل بتنشف الزيت وتهنك التكاتك بتاعت الماتور اخترت واحد مزيت هههههه وطبعا جبته هاف اتوماتيك يعنى اخته مكنه ممتازه من غير تراب ولا حاجه لانه كان راكب بدون كربيراتير يعنى مش من عربيه سيتروين قديمه من موديل جديد اعزرونى لانى مش عارفا اوى افهمكم المهم انا سألت عليه فاضى بدون الادوات التغزيه بتاعته الى هى الفتيس والموبينه والكلام ده كله طولت عليكم 1750 جنيه المهم انا نزلته ل1500 ولما ركبته اخته بوحدة الحريق بتاعته والاسطوانه والدسك وعمل معجزه علشان يركبه عندى لانه عالى وتانى حاجه من غير كربيراتير ركبلى الكاربيراتير بتاعى ودى مشكله لانى بغير الكربيراتير دلوأتى لاكن انا صممت اخد ماتور حديث حننت الراجل طبعا وفى الاخر اخته بكام ههههههههههههه طولت عليكم لاكن انا اكتشفت حجات تانيه لازم احكيلكم عليها لان ده سبب فى ان الراجل استعوض ربنا فى الماتور وادهولى ههههههههههه صعبت عليه اوى لقيت المقصات متبهدله والكبالن متبهدله هههههههه المهم اشتريت منه المقصات المقص ب 150 اشتريت 2 والكوبلن 175 طبعا بتهيألى انه رعانى لانى صعبت عليه وفى الاخر بقى اخد الماتور بككككككككككككككككككاااااا اااااااااااااااام 1200 جنيه ههههههههههههههههههه يعنى غيرت ماتور وجبت ماتور حديث وطويل شويه ههههه وبالدسك والاسطوانه بتاعته وعدد 2 مقص و2 كوبلن ده كان الاول قبل حاجة الكهرباء الى كتبتيلكم عنها طبعا الراجل كان محترم جدا جدا جدا ده ميييييييين بقى ده مؤمن فى الحرفيين طولت عليكم جدا جدا كفايه عليكم كده انهاردا