قديم 22-08-2012, 09:44 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار في شراء سيارة - ممكن المساعده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kisho8484 مشاهدة المشاركة

انا بحاول استبعد انواع علشان اعرف استقر علي حاجه انا بحاول استبعد الصني علشان متجمعه في مصر والفلوانس زي ما انت قلت والالنترا والكارينز برضو بس مش عارف حد قاللي السيراتو بتجحش وتقيله وسألت زمايلي عندهم السيراتو قالو هيا كده فعلا وفكرت ربضه في الاوبترا بس تراجعت حاسيت اني راجع للوراء بس محتار فعلا بين اللانسر اللي نفسي فيها وحاسس انها حلوه محدش قال فيها عيب غير انها تقليديه مافيهاش جديد والسيراتو زمايلي معاهم وكويسه والاتنين بنفس السعر تقريبا ؟؟؟الواحد تعب من كتر التفكير الحوار طلع مش ساهل خالص ايه رايكو؟؟؟
هيا السيراتو فعلا تقيلة في السحب لكن لو كانت على وضع D بتبقا تقيلة انما لو وضع المانيوال بتبقا جبااارة بمعنى الكلمة ودا سببه ان وزنها تقيل حبتين بس الوزن دا مديلها ثبات رهيييييب وعموما انتا استخير ربنا واتفرج على العربيتين وشوف اللي تعجبك وهاتها

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn