قديم 01-04-2012, 09:40 AM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الله يقطع التجار وسنينهم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

هو فعلا ف السوق فيه ناس بتهزر فعلااا قوووي انا فعلا مش مالك اول للعربيه هو العربيه دي كل تاريخها مع عيلتنا انها عمي اشتراها سنه 99 مستعمله طبعاااا لانها موديل 93 ولما جيه يسافر بره والدي اشتراها وكان الكلام ده سنه 2003 و والدي استخدمها لحد ما حب يغير واداها ليا يعني تقريبا العربيه مخرجتش من عيلتنا غير اول 6 سنين والعربيه والدي جددها مرتين وانا مره ف العشر سنين اللي هي معانا يعني مش محتاجين نعرف ازا كانت مغيره ولا مش مغيره انصاص يكفي قوي ان العربيه تكون قدامك حتت حديده كل حاجه فيها مفكوكه عشان نعرف ازا كانت فيها غلطه ف اساسياتها ولا لا بس نرجع ونقول دول تجااار وعمر التاجر ما هيقولك العربيه فبريكه دا التاجر يموت مشلووووووول ولا ينطق الكلمه دي

بص انا خبرتي ف العربيات مش قد كده بس السمكري اللي اتعاملت معاه قالي الحلو والوحش ف العربيه بما يرضي الله طبعا وهو مفككها وبيصلحها الحلو مفيش اي اثر للحام ف الشاسيه من تحت يبقي ازاي راشه دواخل والوحش بقي انها مخبوطه خبطه من تحت وعينك ما تشوف الا النور وده بسبب المطبات
معاك حق في موضوع التجار اكيد هو عايز يبخث عشان يكسب .
انا بستفاد منهم من نحية الملاكي في حالة واحدة بس انة بيديني السعر ألي هبيع بية
فمثلا لو قال ليا 60 الف انزل انا ابيع واخري فالسعر 63 : 65 الف .