قديم 19-02-2012, 12:00 AM
kimokimo kimokimo غير متواجد حالياً

kimokimo is on a distinguished road
للاهمية اول عربية هشتريها محتاج مسساعده

انا ان شاء الله ناوى اجيب عربية و دى هتبقى اول عربية ليا انا يا اعضاء مصر موتورز الكرام انا عااشق للعربيات من صغرى و مجنون بيهاااا غير اى شب تانى
انا كنت عارف ماركات السيارت و انا فى ابتدائى

انا عندى مشكلة كبيرة جدا دلوقتى انى لازم اركب عربية اكون بحبها و تكون العربية دى مش منتشرة و مش مرطرطة فى كل مكان
و العربيات اللى مش بحبها اكتر طبعا و هيا
بلاش و لا عربية صينى ( مش بحبهم و خصوصا جيلى باندا ) على الرغم انى بحب بيرليانس الكورس بس برضوا مش هجبها و مش عايز هيونداى ولا اوبترا و الا افيو ولا لانوس و ولا لوجان و لا نوبيرا و بلاش نيسان صنى عشان اكتر عربية سمعت عنها كلام متفاوت مرة حلوة مرة غولة بنزين مرة جميلة جدا رة التقفيل بتاعها وحش فبلاش احسن زهقت منها
عشان انا عارف ان دى العربيات اللى ممكن نتصحونى بيها

انا عجبااانى جدا جدا برتون ببرسونا ونفسسى اجبها شكلها جميل و 1600 سى سى و 110 حصان و فى الفئة بتاعتها احسن من عربيات كتير اوى 1400 سى سى وبيكنو اغلى منها

حضرتكم بقى تقترحوا عليا ايه بما ان دى اول عربية هجبها اعمل ايه انا متاكد من انى هجرى بالعربية او هجرب اعمل بيها حاجات كتيرة زى اى شب عشان زى ما قلت فوق انا بعشق العربيات و الجنااان اللى بيحصل بالعربيات زى الدرفتات و الحاجات دى انا 24 سنة

كل اللى اعرفهم تقريبا قالو لو جبت مستعمل هتتبهدل فية و انتا ماعندكش خبرة و هتصرف عليه اد كدة و ناس تانية قالتلى لا جيب مستعمل عشان تتعلم علية

انا بجد مش عارف اعمل ايه و اختار ايه و هل ن اجيب مسسستعمل بس ون بقالها 3 او 4 سسنيين مثلا و يكون نضيف

فى عربية بحبها برضوا و هيا بونتو كلاسيك بس قطع غيرها غالية جدا و كمان 1300 سى سى
معلش لو الموضوع متلخبط او فى راى ممكن ما يعجبش حد انا لسة اول موضوع هنا و ارجو افادتى