قديم 11-05-2011, 06:23 AM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مساعده يا اهل السجاوية

مشكلة البروتون فعلاً فى سعر إعادة البيع و ذلك بسبب عدم دراية الكثيرين بيها ... خلاف ذلك حدث و لاحرج فالعربية (بسم الله ما شاء الله) ممتازة و تحس إنك إشتريت حاجة تستاهل الفلوس اللى دفعتها فيها
وكمان أنا ليا ملحوظة: مبلغ الساجا الزيرو هيجيبلك لانسر حالتها مش كويسة و ياعالم حصلها إيه و مشيت على كام و صاحبها كان بيسوقها إزاى ... الزيرو زيرو برضه و كفاية ريحة الفابريكة
بصراحة لو هتشترى مستعمل يبقى الرخيص: 127 أو 128 و هكذا إنما أنا بصراحة ضد مبدأ إنى أشترى عربية ب 70 ألف و ماشية 70 ألف و أقولك أصلها ماركة كذا لإنها أول ما تفتح بقها هأكرها و مش هأطيق أبصلها ... طب ليه من الأول؟!...

Mohamed Elhasafy
Abo Farida