قديم 01-11-2012, 04:44 PM
الصورة الرمزية Sky_Rider
Sky_Rider Sky_Rider غير متواجد حالياً
من انا؟: كان نفسي اطلع طيار .. طلعت مدير نظم معلومات .. :)
التخصص العملى: مدير قسم نظم معلومات
هواياتي: الطيران و علومه - السيارات وكل ما يخصها

Sky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to behold
افتراضي رد: ايمجراند .....خدعه جديده من غبور

ياااااااااااااااااااااااا ااااه .... ايه يا جماعة كمية الكراهية ديه لغبور و امجرند !!!؟؟؟؟

مين فيكو شافها وعاينها في المعرض اصلا !!! فوارق ايه وابواب ايه و بوية ايه !!! هو انا رحت اتفرجت على عربية تانية وانا مش واخد بالي !!! وبعدين هي الدلايات بقت بتعيب العربية !!!!!

وبعدين هقول تاني ... سيبو اللي يغامر يتحمل نتيجة اختيارة .. والله لو حلوة يبقى رزقه .. ولو وحشة يتحمل .... بس انا عاينت كل السيارات الصيني وغير الصيني في حدود قدرتي الشرائية .. الاسبرانزا بكل انواعها منزوعة الكماليات ( فين الايرباج؟؟ ) وبلاستيك فعلا من جوة ,,, و الجاك J5 ممتازة جدا بس وكيلها مش تمام .. ال BYD جميلة بس معجبتنيش قوي .. و البريليانس بيتنططو قوي و برضو عاملها اربع اسعار حسب الكماليات و مغالاة غير عادية في الاسعار ( بالمناسبة كل التوكيلات على مستوى العالم بتعمل كدة لان كل عميل له احتياجاته و امكانياته المادية) ...

و بعدين غبور لو فعلا بالسوء ده مكانش استحوذ على ثلث مبيعات السيارات في مصر ... اكيد في بعض المشاكل ما بينه و بين بعض العملاء .. بس مكانش هينجح لو هو وحش قوي كدة وعرباته كلها وحشة زيه !!!! كله قاعد بينتقد و مجبش عيب واحد في العربية ...