قديم 21-04-2011, 08:16 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعرف على قسط السياره من البنك الوطنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة katoba مشاهدة المشاركة

من فضلكم ياجماعه انا هشترى سيارة بالتقسيط ان شاء الله ومحتاج اعرف التعامل مع البنك دة هيبقى ازاى علما بانى هدفع 50 % ان شاء الله من قيمة السيارة .. عاوز اعرف هل فية نظام المرابحة ماشى ازاى وهل لو اتاخرت شهر او حاجة هيفرضوا عليا غرامات .. وللتوضيح انا هشترى باذن الله M11 سعرها 72 الف هدفع منهم 36 .. هل لو انا جيت بعد اول قسطين مثلا ودفعت 10 الاف على بعضهم هتتشال فوايدهم ولا هو بردة نفس الكلام زى لو مدفعتهمش .. ياريت حضرتك توضحلنا طريقة نظام المرابحة بالضبط فى البنك دة الى هو ابو ظبى الاسلامى على ماعتقد وجزاكم الله كل خير ..
مع البنك مفيش شيل فوايد ال لو هتسدد القيمة كلها وبعد مرور 6 اشهر انما فى نظام تانى ال هو تقسيط مباشر بيشيل ك الفوايد من اى مدة عايز تدفعها
للاستفسار السريع
09009488