قديم 12-01-2010, 01:32 AM
osama_ruan osama_ruan غير متواجد حالياً

osama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of light
افتراضي رد: ما هي عيوب السيارة Brilliance FRV

ptmnlo123per154ptmnlo123p er154

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledazizeg مشاهدة المشاركة

على فكرة انا معايا الfrv وانا رايح استلم ال1300 عملت حادثة دخلت فيا هيونداى جيتز 2009
والحمد لله انا طلعت سليم وكل الاضرار الى حصلت عندى هيا الرفرف الشمال اتطبق شوية والاكصدام اتخرم بسبب الجنش بتاعة والفانوس الامامى العدسة بتاعته وقعت والمقص اتعوج وتم استعدالة
لكن هوا ابسط حاجة نزل متعور فى راسة والفانوسين والاكصدام الامامى والسربنتينة المياة وسربنتينة التكييف اتكسروا
والزجاج الامامى اتكسر
واول حاجة حصلت الكابوت بتاعة طار على عربيتى الشاسية اتطبق خالص عندة ووصلت للموتور
يعنى الحمد لله الfrv اقوى من الجيتز وطبعا ستر ربنا
وخلو بالكوا ياجماعة احنا ماشيين بستر ربنا
وبعدين لو حضرتك رحت التوكيل ابو رواش هتلاقى frv اتقلبت اربع مرات والكابينة سليمة 100% والى فيها ماحصلهمش خدش حتى يعنى الحمد لله العربية كويسة
وبالنسبة لقطع الغيار
قطع غيار العفشة متوفرة من الجولف 4
بالنسبة للموتور من ميتسوبيشى لانسر 2008 البومة
وبالنسبة للزجاج بتاع العربية كله موجود عند دكتور جريشة
وبالنسبة للفوانيس هيا الحاجة الوحيدة الى فى التوكيل بس والفانوس الامامى ب1000 جنية
وانا صحابى معاهم لانسر بومة وبيشتروة من الحرفيين ب1000جنية يعنى مايعتبرش غالى وحتى لو هوا غالى هوا بيتصنع تحت اشراف شركة هيليو(الشركة الى بتصنع عدسات البى ام والمرسيدس)
بالنسبة للايرباج ب9000جنية فى حين ان اللانسر ب25000جنية
يعنى انا شايف ان ماتعتبرش غالية
ومعايا صور الكراش تيست بتاعها الى واخد 4 نجوم
كلام مظبوط جداااااااااا