قديم 10-08-2010, 02:08 AM
crypt76 crypt76 غير متواجد حالياً

crypt76 will become famous soon enough
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

المشكلة مش في الوكلاء ولا التجار (بغض النظر عن كونهم ولاد 250 في 544)
المشكلة الكبرى في مشيخة المنصر الي فارضة جمارك ليس لها اي مبرر او معنى غير "عايز تجيب عربية *********؟ معاك فلوس يعني؟ طيب تجبلنا معاك واحدة... آه هو كده، عاجبك ولا لا؟)

ليه ادفع زيادة 40% على عربية 1600 cc سوري يعني معفنة ولا تسوى بمقاييس العالم كله؟
طيب ليه ادفع 100% ولا 230% علشان اركب عربية نضيفة؟
على اساس اني ***** يعني ومش من حقي فلازم ادفع لاسيادي الاتاوة؟
طبعا الي هيقولي الجمارك دي الهدف منها حماية الصناعة الوطنية هرد عليه ***************
لان احنا (واقول احنا وانا اتمنى من كل قلبي مبقاش من "احنا" دي قريبا واكسر ورايا قلتين وانا خارج من المخروبة لأ وكمان اطلب لما اموت انهم يدفنوني براها علشان مش عايز يكون ليا اي علاقة بيها) معندناش لا صناعة ولا هباب ولما بنصنع (بنجمع، بنلزق، بنلصم... أو سميها زي ما ربنا يجود عليك) بنطلع اسوأ منتجات قلبك *****.

وفي النهاية بنركب عربيا من ازبل ما يكون وبنتحاسب على كل كمالية فيها (اساسية في اي حتة تانية) حساب الضالين، لا وكمان بيجيبولنا ******* منتجات العالم ويبيعوهالنا هنا على انها عربيات يعني وبتعمل فروووووم!!! وهيا مليانة عيوب وبلاوي سودة، ولا كأنك دفعت فيها ضعفين ثمنها لو لقيت فيها حاجة غلط يتعاملوا معاك بقرف من باب "انت عايز تركب عربية وكمان تتأمر يابني؟"

ولا شاري عربية ولا هتنيل وهوجه كل امكانياتي للخروج من ******* دي
وادعو الله من كل قلبي مرجعهاش تاني، حيا أو ميتاً أو مبعوثاً محاسباً

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 10-08-2010 الساعة 05:22 AM سبب آخر: استاذ كريبت نرجو من سيادتكم عدم التعصب و استخدام الفاظ خارجه في الرد و قرائه قوانين المنتدي