قديم 17-12-2013, 04:43 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: شفولى حل مع غبور وحماية المستهلك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedkolaly مشاهدة المشاركة

حاضر يا استاذ استاذهشام من عنيا وعلى فكرة انا كنت بقرأ تعليقاتك على الموقع بس سؤال انت شاكك انى بتبلى على السيارة ودة اكيد مش من مصلحتى ولا ايه بجد بدون زعل وهل انت قريب الادمن هوا اسمه محمد او محمود الجزار وهو طبيب على ما افتكر وشكرا لسعة قلبك
جزاك الله كل خير ويرزقك ويكرمك من وسع
اما بالنسبة لجروب الفيسبوك كانوا بيرفعوا لى الضغط
وأغلبهم معندهمش اى معلومات عن العربيات اساسا ومواضيع مكررةة وأسئلة وأى أعضاء يضيفوهم
من غير فلترة
ولو حضرتك حصل معاك ده فعلا او ما حصلش براحتك بس كل كلمة او تعليق أكيد هنتسأل عليه أمام الله
اما بالنسبة للعيوب فى العربية فهى حقيقية فعلا بس لازم تاخود بالك اننا مينفعش نقول غير الحمدلله
العربيات دى أرزاق ولو حطيت فى دماغك ان العربية وحشة فعلا تبيعها أحسن
الحمدلله ان ربنا رزقنى بيها فضل ونعمة كبيرة وإن شاء الله هحاول أروح قليوب يعملوا البرومة اللى ف الباب
بالنسبة لموضوع استهلاك البنزين راجع على ظبط الكاتينة وهات بوجيهات 3 شمعة ووراجع عل
ى كهربة العربية
وياريت تعمل الكلام ده فى حتة تانية غير أبو رواش
على الأقل تمشى العربية ميبقاش فيها عيوب ظاهرة على ما تبيعها بيعة كويسة