قديم 29-10-2012, 12:43 PM
الصورة الرمزية Sky_Rider
Sky_Rider Sky_Rider غير متواجد حالياً
من انا؟: كان نفسي اطلع طيار .. طلعت مدير نظم معلومات .. :)
التخصص العملى: مدير قسم نظم معلومات
هواياتي: الطيران و علومه - السيارات وكل ما يخصها

Sky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to beholdSky_Rider is a splendid one to behold
افتراضي رد: صور امجراند EC7 عالية الدقة .. صور تفاصيل السيارة كما هي موجودة بمصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baba mohamed مشاهدة المشاركة

الأخ الفاضل sky_rider
شكرا على الاهتمام والتوضيح بارك الله فيك ، ولكن ألا ترى معي أن الشئ العجيب من غبور أن يضع في الدعاية صورا تختلف عن المنتج الذي يصنعه ويسوقه ؟!!!
عزيزي بابا محمد ...
انا لما رحت المعرض مكانش عندي اي فكرة مسبقة عن الفروقات و الاختلافات في التصميم الداخلي للموديلات الجديدة كما شرحت ... و ماكنوش لسة جابو البورشورات .. فمقارنتش .. اتفرجت على السيارة نفسها .. و عجبتني .. .. بالنسبة للصور على موقعهم .. ده شغل تسويق .. و ممكن يبقى خطأ من مصمم الموقع ,, وطبعا المفروض يتراجع .. بس الشكل من برة على الموقع سليم .. زي اللي بتتباع بالظبط .. مفيش فتحة سقف .. بس الجنوط هية هية و الانوار و المقابض و كل حاجة من الخارج و اللي في مصر مميزة عن كل الموديلات الثانية بان اسمها مكتوب على يمين العربية Emgrand7..ديه بقة و ال 7 كبيرة عن بقية الاسم ...

لازم تروح تتفرج عليها بعد العيد ان شاء الله ..