الموضوع: نيسان بيك اب
قديم 29-05-2012, 05:58 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نيسان بيك اب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammad_magdy مشاهدة المشاركة

السلام عليكم بعد كثير من البحث والتدقيق انا ان شاء الله نويت على احدى السيارتين شيفورلية او نيسان واعتقد انى ميال شوية للنيسان بسبب السعر لانى ممكن اجيبها كاش غير الشيفورلية هضطر اقسط فعايز رايكم افادكم الله
معلومة انا هعملها صندوق وهتشتغل فى تجارة الجملة للشيبسى ومنتجاته
ولو حد يعرف مكان بيعمل الصندوق الكبير فى اسكندرية
جزاكم الله كل الخير

أستاذ محمد مجدى نورت مصر موتورز يا باشا بالنسبه للنيسان لو فكرت تبيعها بعد ماشتريتها هتخسر جامد وكمان تقيله فى عملية البيع أنا سوقتها قبل كده الجديدة بيتهيالى موديل 2010 أو 2011 هى العفشة بتاعتها جميله بس قبل كده كانت مع واحد صاحبى وكان سيقها بس الكلام ده من كام سنه وموديل قديم العربية كانت بتعوم منه أوى وكمان كان شتاء بالنسبة للشيفروليه معرفش حاجه عنها الأ القليل بالنسبة للجامبو 8000 فلو حضرتك هتقسط يبقى بلاش شيفروليه أو حتى نيسان خش على تويوتا وهتدعيلى وده رأى الشخصى وأرجو أنى أكون أفدت حضرتك.
أخوك محمد
:TH E_PR~18: