قديم 27-05-2011, 03:09 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سواقة الرجالة العبقرية بالفيديو علشان ميبقوش يغلطو فى سواقة الستات تانى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rania Elhoseny مشاهدة المشاركة

لالالالالالالالا
انا مش بتكلم عن نفسى بالتحديد
انا بتكم عن الستات عموما فى العام يعنى ومش معنى كدة انهم كلهم الاحسن لا طبعا فى كدة وفى كدة ودا ميمنعش طبعا اننا بنعترف ان فى الرجالة محترفين حقيقين مواضعينا بس بنطلب فيها الاعتراف من الرجالة بينا وبوجودنا وباننا بنعرف نسوق وفينا البعض اللى ممكن يكون احسن بس مش اكتر وميرسى على السباق بس رحم الله اممرء عرف قدر نفسه انا لسة بتعلم
انا شخصيا باعترف بوجودكم طبعا وبفضلكم علينا فى كل حاجه .
البنت فى السفلقه على قفا باباها
والحبيبه فى السفلقه على قفا حبيبها
والزوجه فى السفلقه على قفا زوجها
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
انا بأهزر طبعا .
يارانيا ماحدش عاقل ولا حقانى ولا موضوعى فى الوجود ممكن ينكر فضل المرأه ولا دورها الحقيقى والفعال فى المجتمع . فهى الأساس فى أى مجتمع فإن صلحت صلح المجتمع . وان فسدت فسد . . وانتم فعلا والشهاده لله فى منكم بنات بتعرف تسوق بإقتدار وكفاءه لا تبارى . مع انهن قله .وانما وجودهن لا ينكره أحد . .

Saif El Deen