قديم 17-03-2011, 04:11 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سعر ماكينة زجاج باب السائق فقط استيراد 128 موديل 89++بقعة صدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام السويدي مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

عايز اعرف سعر ماكينة زجاج باب السائق فقط 128 م 89

وفي بداية بقعة صدا صغير خشنة عايز اشيلها في الي يقول اعملها بجاز والي يقول اسبراي ياريت حد من الخبرا يقول اشيلها باية وازاي
ولو اسبري اسمة اية وطريقة للاستعمال

وشكرا..............
بص يا حسام :
انا عندى 128 برضو مو 2007 . وأول ما جبتها اتسرقت وهى واقفه تحت البيت . فروحت ركبت فى التوفيقيه مجموعه كامله ( سنتر وانذار وزجاج أمامى ووحدات رفع ) وكلفتنى ساعتها 900 المجموعه كلها وكانت الماكينتين أمامى استيراد أمريكى .
أما عن بقعة الصدأ فدى أعتقد على حد علمى انها لازم تزال بصنفره ناعمه حتى تصل الى الصاج وبعدها تبدأ فى استخدام الجاز لإزالة أى بواقى للصدأ من على الصاج . حتى يلمع تماما . ثم تجفف جيدا ثم ترش بأى دوكو عدة طبقات لتمام العزل . هذا ما أعرفه .

Saif El Deen