قديم 21-09-2009, 02:19 PM
ahmedeltaweel ahmedeltaweel غير متواجد حالياً

ahmedeltaweel is on a distinguished road
افتراضي رد: اى حد محتاج اى معلومه عن الرينو

ياجماعة انا مبهور بالموقع ده انا وصلتله بالصدفة و بقالي ثلاث ايام قاعد اقرا كل المشاركات و يارب يفضل لموقع دة بالصورة الجميلة ده اما بالنسبة للرينو فانا واحد من اللي يملكوا هذة السيارة بس معايا كليو 2001 و بجد واللة ياجماعة العربية دة تحفة للي عايز يركب عربيات في مصر العربية معايا بقالها 8 سنين و محافظ علي صيانتها في التوكيل اللي اقل ما يقال عنه انة من احسن التوكيلات في مصر و اكثرهم امانة لان حصل معايا اكتر من موقف لو انا في اي حتة تانية كنت كعيت دم قلبي لكن التوكيل كان امين جدا في التصليح لدرجة ان انا في مرة دفعت جوة التوكيل 25جنية فقط المهم العربية دة جميلة جدا و اعطالها تكاد لا تذكر و عفشتهاهايلة و موتورها قوي جدا العربية عاملة معايا 150000 كم و بدات دلوقتي اشتكي من المساعدين تخيلوا بعد 150000
انادلوقتي بفكر اغير و ناوي بردو اركب رينو بس ميجان بس لسة هشوف ميجان 3 هتنزل بكام انا بس عايز اقول حاجة مهمة اوي
اللي عايز يركب عربية كويسة و مش ناوي يبيع اللا بعد اكتر من خمس او ست سنين العربية الرينو من افضل الاختيارات لان معدل الخسارة فيها مش هيبقي كبير اوي
اما الي عايز يغير كل سنتيين تلاتة يبعد تماما عن الريبنو لان في مصرهنا مش عارفيين قيمة العربية دة