قديم 12-01-2009, 03:30 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
رد: حد جرب الشيفورليه لانوس؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohabSaeed مشاهدة المشاركة

* فعلا احنا عندها عقده من الهاتش باك . الهاتش باك يعنى علبه صفيح ملهاش برستيج :-) !!!!!!!!!!
البونتو بجد هايله شيك و بسيطه و معمره و اقتصاديه جدا .

* قطع غيار الفيات متوفره عند الكيلانى فى وسط البلد , ابو عصام السيده زينب , شارع دمشق , الحرفين ... و كتير غيرهم فى كل مكان
و الاسعار و ببتتفاوت على حسب الجوده فى تيوانى و فى تركى و فى ايطالى .
البونتو عموما مش عربيه معقده و سهل صيانتها و ليها كذا مركز صيانه غير التوكيل . النيل الهندسيه و اخبار اليوم + المراكز الصغيره الى بتشتغل فى اى ماركه .
مين دلوقتى بيعتمد على التوكيل ؟
انا لسه عامل صيانه لعربيتى بره التوكيل و اسمها عربيه مش منتشره .
انا سئلت فى شارع دمشق على فوانيس السيينا الجديده ملقيتش, بس لقيت السيينا القديمه, المهم يا باشا محدش قال ان الهاتش باك وحشه بس بالنسبه ليه انا كتير ببقى اسافر مع اهلى و الشنط بتبقى كتير و الهاتش متكفيش حمولة شنط كتيره, انما لو انا لوحدى افضل الهاتش, بالمناسبه انت عربيتك ايه؟