قديم 29-02-2012, 06:51 PM
magid55 magid55 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة وقلب

magid55 is just really nicemagid55 is just really nicemagid55 is just really nicemagid55 is just really nice
افتراضي رد: شكر و تقدير لمركز صيانة هيونديى غبور الاسكندرية - تجربتى فى صيانة الـ 5000 للـ i10

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

بالرغم من اعتراضى على سعر الصيانة اللى كان 127 على شوية شيككات بس الصراحة عرفت قيمة الضمان و فلوس الصيانة اللى بتدفع
يعنى الحمد لله من نفسهم و من غير ما اشتكى اكتشفوا ان الماستر الخلفى شمال عايز يتغير + انى كنت بيشتكى من السماعة الشمال ( تقريبا العربية فيها مشكلة فى الجنب الشمال ههههههههههههههه )
المهم قطع الغيار مكنتش متوفرة بس هما من نفسهم أول ما توفرت السماعة اتصلوا بيا و روحت غيرتها ببلاش
و فى نفس اليوم الفرامل باليل ورا شمال قفشت انا افتكرت انها بسبب عدم اتقان ظبط الرجلاش فى صيانة ال 5000 و مربطتش ان الموضوع بسبب الماستر اللى كان عايز يتغير لانهم كانوا قالوا انهم ظبطوه مؤقتا لحين توفر قطعة الغيار و انا كنت بتابع مستوى الزيت و مكنش بينقص
و روحتلهم تانى الصبح و غيروا الماستر مجانا تبع الضمان و العربية اتظبطت و الحمد لله
و بخص بالشكر مهندسى الاستقبال : المهندس ابراهيم و المهندس فيلب و معاهم مهندس كمان مش فاكر اسمه الصراحة
و شكر خاص للمهندس سامح مدير الورشة
الناس كلهم الصراحة حسسونى ان العربية بتاعتهم
موافق..نفس االى حصل معايا فى توكيل قليوب أكثر من مرة ....