قديم 01-07-2009, 05:18 PM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج أعمل شوية تعديلات في العربية

1- عايز اغير التابلوة بتاعها بواحد تاني يكون اشيك و احدث حد عنده فكرة ينفع اركبلها تابلوة من اي عربية تانية او موديل تاني يكون اشيك من التابلوة الموجود دلوئتي؟
من غير ما تغير التابلوه ولا حاجة ركب في التابلوه:

1-طارة رياضية بـ100 جنيه مصري.

ودي صورتها:

2-شاشة DVD مش عارف سعرها بكام.

ودي صورتها:

3-لو ما فيهاش مكيف اعملها فتحات تكييف زي بتاعت الباجاني .

صورة ليها:

4- غير اللون نفسة بتاع التابوله.

2- عصاية الفتيس نفسها الاصلية شكلها بقي وحش جداااا الجلد الي فيها اتقطع و البلاستيك اتشقق هل ينفع اغير العصاية نفسها بواحدة تاني شكلها احسن و تكون جديدة؟ او هل حد عنده فكرة كويسة لموضوع العصاية؟
في عصاية جير بـ45 جنيه ودي صورتها:

3- عايز اجيب جنوط اسبور فياتري اي مقاس هو المناسب للعربية؟ و اي نوع ؟ و سعره تقريبا كام؟ و ازاي اعرف الجنوط الاصلي من المضروبة ؟
من 16 الى 18 انش.

في أكتر من نوع...بس مقدرش أفيدك بالجنوط..

الأسعار من 1.000 وطالع.

ممكن تلاقي اسم الشركة اللي عاملة الجنوط منحوتة على الجنطـ.

انا ناوي انزل الحرفيين ان شاء الله عشان اعمل الحاجات دي كلها بس قبل ما انزل عايز اعرف فكرة عن الاسعار عشان ميتضحكش عليا و عشان محدش يعرف اني لسة مستجد في موضوع العربيات فياريت الي عنده فكرة عن الاسعار و لو بالتقريب يقولي عليه
نصيحة مني ليك بلاش حوار الحرفيين دة لأنهم شغلهم مش كويس...

لو معاك بطافة ائتمان اشتريمن موقع Ebay لأنو مضمون

Click Here