قديم 12-06-2013, 08:51 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خدعوك فقالوا الاسكورت قطع غيارها غالية ..

فعلا مفيش حد بيقول على حاجته وحشه لو واحد راكب لانوس هيقولك عربيه اوبشن وتكيف وباور وقطع غيارها رخيصه لو واحد راكب مرسيدس هيقولك عربيه فخيمه لو واحد راكب فيات 128 هيقولك ديه انا بجيب حاجتها من البقال لو واحد راكب بولونيز او 124 او 125 او 131 او 132 او شاهين او ما يشبههم هيقولك عربيه من حديد ميهمنيش من حاجه لو حد راكب امريكانى اللى بيبقى 5000 سى سى او جيب او كده هيقولك انا راكب وحش مش عربيه ففعلا صدق اللى قالى محدش بيقول على حاجته وحشه وعلى فكره انا لا اقصد تريقه نهائيا والله ولكن اول ما قريت الموضوع وشوفت اسعار قطع غيارها قعدت اضحك فعلا على فكره قطع غيارها مبالغ فيها بالنسبه لحجمها وامكانيتها وغير كده حضرتك بتقول دى فورد بس فيه فرق دايما بين فورد الامريكى اللى اقل ماتور فيها 2000 سى سى وحضرتك طالع وبين فورد 1300 سى سى

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام