قديم 19-12-2009, 06:48 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا مدربة قيادة للسيدات

والله يا جماعة انا لما روحت اطلع رخصتى كنت متفق مع واحد (واسطة) يجى معايا والموضوع كان جاى مجاملة ومعارف علشان انا مكنتش عايز ادفع فلوس بس لما الراجل اتأخر وعرفت انه مش هيجى مشيت فى الاجراءات طبيعى زهئونى ومطوحونى فى الورق بس ساعات لحد قفلت خالص وكان المفروض اروح اأشر على بعض الورق واجى يوم تانى وبجد لو كنت مشيت يوميها مكنتش روحت تانى وانا خلاص ماشى جالى تليفون ان الراجل جه ومستنينى على البوابة قابلتة ودخل معايا والورق كله مشى بسرعة الصاروخ وعلى ما الورق خلص كانت فترة الامتحان خلصت اصلاً لانه الخميس وكان نص يوم قالولى ولا يهمك تعالى يوم السبت اتصور وخد الرخصة
يعنى وانا رايح بسوق وحتى الاشارات كنت حافظها صم مكنتش هاخدها وبالواسطة اخدتها من غير ما ادور العربية حتى ولا اركبها
صدقونى انا اسف جداً للكلام ده بس ده فعلاً واقع بيخلى الواحد يضحى بقناعاتة علشان يحافظ على كرامتة ووقتة ptmnlo123per144

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش