قديم 26-07-2011, 11:23 AM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: تجربتى مع جريت وول بيرى بعد اسبرانزا a113

ممكن حضرتك توضحلنا انت كنت شارى ال 113 دى زيرو و الا مستعمل
اكيد الى كانت معاك دى كنبه مش عربيه يعنى كانت شغاله تاكسى او كانت عامله حادثه و مشدوده او حضرتك كنت مهمل فى صيانتها لان فى عيوب مينفعش تقول عليها فى ال113 زى الثبات لان اى حد ساق العربيه دى يعرف انها ثابته جدا فى السفر
ثانياً العربيه دى موتورها سحبه محترم جداً و التكييف لا يؤثر عليه و لو كانت الى معاك غير كده فده اكيد نتيجه اعطال او مشاكل فيها زى عيوب الكهربا الى انت بتقول انك كنت بتشتكى منها
ثالثاً العربيه لسه جديده فى مصر يعنى لسه الصنايعيه محفظوهاش زى هيونداى مثلا و ده تقريبا حال كل الصينى فلازم تعمل صيانه فى التوكيل او حد يكون فاهم فيها و لو معملتش كده فإنتظر ما لا يرضيك من عك الاسطى بليه الى ما هيصدق انها وقعت تحت ايده علشان يتعلم فيها و هيقعد يعك و يفك و يرمى الحاجات الزياده الى معرفش يركبها او الى شايف ان ملهاش لزمه و بكده كل سنه و انت طيب
عموما مبروك على الجريت وول و فى انتظارتقريرك عنها , و ان شاء الله تكون تجربه افضل من اسبيرانزا و بالتوفيق ان شاء الله

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم