قديم 02-12-2009, 05:59 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خطوات نقل ملكيه سياره مستعمله خطوه بخطوه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mody2k مشاهدة المشاركة

الله ينور يا باشا مجهود اكثر من رائع وفعلا انا مستغرب انك افتكرت كل ده..على راى حد قال ده الواحد ممكن يكون نسى اسمه ..
انا ليا استفسار: انا اشتريت عربيه من اسبوعين وسجلت عقد البيع فى الشهر العقارى انا دلوقتى ماشى بالعربيه بس برخصه صاحب العربيه القديم وهى فاضل فيها سنه ..
السؤال:انا لغايه امتى اقدر امشى بالعربيه من غير ما انقل الملكيه ليا؟ولا لازم اغير الملكية على طول...
المفروض انك تقدر تمشى عادى بيها لغايه قبل ميعاد التجديد بفتره قليله ولتكن شهر عشان تكون فى الامان لان لو ميعاد تجديد الرخصه فات هتضطر تروح تجيب شهاده بيانات من المرور اللى هى تبعه وده حوار ممل كفايه ملل شهاده المخالفات لكن فى العادى انت تقدر تمشى بالعربيه بس تكون حاطط صوره عقد البيع معاك فى العربيه عشان لو حد من المرور رخم عليك

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس