الموضوع: حلال أم حرام ؟
قديم 05-02-2013, 03:55 PM
الصورة الرمزية magdy_c_c
magdy_c_c magdy_c_c غير متواجد حالياً

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حلال أم حرام ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة linatrix مشاهدة المشاركة

و الله انا كنت عندهم من شهر 11 الي فات عشان كنت بشتري عربيه و فكرت في التريوس في نفس الوقت كان جاي موفقه من كونتكت بس مكنتش مرتاح لهم و كنت حاجز من عندهم ستيب واي
بص عبد اللطيف الجميل المعامله معاه مباشر مفيش اي بنك خالص الا ممكن الشيكات الي بمضيها
السداد مباشر
افتكر مثلا كان عنده كروز و سيراتو و اكسنت جديده كلهم كسر زيرو بس المقدم 40% علي ما اتذكر و الباقي علي 3 سنين

عموما انا مكنش عندي اي مشكله ان اي بنك او شركه تقسط لي عشان انا شغال في شركه كبيره بس الحمد لله في الاخر لغيت فكرة التقسيط و جبت عربيه بالمقدم الي معي و الحمد لله راضي بيها و زي الفل و لما احب اغير ابقي اغير بمزاجي و في اي وقت و بدون قيود
هو طبعا حضرتك مشكور
بس اللى أنا أقصده
لو عندهم مثلا أوكتافيا 2004 و هى سعرها كاش حوالى 75000 جنية برة
هتكون عندعم بكام بعد الأرباح ؟؟؟
و لو السيارة اللى العميل عاوزها مش عندهم و موجودة فى مكان تانى بيتصرفوا ازاى ؟؟؟
لو حد يعرف تليفوناتهم يا جماعة
احنا ممكن نكلمهم و نعرف منهم كل التفاصيل
لأن معلوماتهم على النت موجود فيها تليفون يتيم و ما بيردش خااااالص