قديم 01-07-2012, 06:22 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
عاجل رد: تقرير حصرى عن عربيتى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 بالصور والتفاصيل ومميزات وعيوب

العربيه ما شاء الله جميله اوي اوي اوي وانا انشاء الله هشتري واحده بس مش عارف هشتري انهي واحده والي بكام علشان الفلوس مش عارف بس انا كان ليا شويه اسئله هي الفتيس مبينورش ليه البي والدي والار وكده يعني مبينوروش ليه زي الاوبترا وايه + _ ايه دول الي في الفتيس وياريت لو عرفت تعرفلي نوع الكاسيت ايه الله يكرمك والف الف الف ملون شكرعلى الصور الرائعه يا قمر وانتا فعلا قمر وانتا شبه اخويا جامد اوي والله بس هو في فرنسا والبتاعه الي على الشنطة دي الي بتنور لما بتدوس فرامل هي الي متركبه والا انتا الي مركبها وهو العجل بتاع العربيه الجنوط مختلفه ليه عند الاستاذ يحى مصورها والكاسيت مختلف تماما بتاعك احلى بكتتتتيير وانا معاك ان هي مفتقرة في الاوبشنز والصوت بتاع العربيه عامل ايه العزل كويس ولالا وصوت الكاسيت عامل ايه وبياخد كم اسطوانه والتكيف مش منور ليه هو والفتيس وممكن ايميلك الياهو يا استاذ عبدو ولالا وملحوظه صغيرة انا اسمي عبدة حطابي وفي الاصل عبدالله حطابي والف شكر على التقرير الرائع ده

ايميلي:

abdohtaby@ymail.com

صفحة فولكس فاجن مصر على الفيس بوك
http://www.facebook.com/pages/Volksw...26911527355706

صفحه مجتمع السيارات المصري برعايه مصر موتورزعلى الفيس بوك شاركوا معانا

facebook.com/mogtm3.egypt.cars