قديم 01-04-2014, 05:24 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: المنتدي وااااااقع ليه كدا ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romeoalmansour مشاهدة المشاركة

رساله شكر للاخوة الاعزاء الغاليين
mr astra
zing0
hisham elgazzar
ahmed ali
ورسالة شكر خاصة لابو نورة والادارة

العفو يارامى باشا كلنا بنتعلم وكلنا بنستفيد من بعضنا
أستاذ محمد مستر أسترا والمهندس احمد والمهندس عمرو والمهندس أحمد وكارز أدماير وحمدى المخترع وناس كتيرة علشان ما انساش حد كلهم قابلتهم بجد شخصيات من النادر انك تقابلها فى حياتك
وقريب إن شاء الله هعدى عليك علشان اتعلم منك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المفكر مشاهدة المشاركة

صحيح أنا لست من المشاركين بكثرة في المنتدى لكن هذا لا يعني أنني لا أرى المجهود الأكثر من جيد من جميع الأعضاء، فأنا لا أضع مشاركة برأي إلا بعدما أرى هل سأكتب جديد أم ان معلوماتي قد وردت من أحد المشاركين، وغالبا ما أرى أن أحدهم كتب ما أريد وبشكل أفضل مني، وإن كانت بعض الأقسام تعاني من ندرة الدخول أو بعض الأنواع التي لا توجد بكثرة لكن هذا لا يعني أن المنتدى يعاني، ببساطة اكتب أي موضوع عن السيارات باللغة العربية على جوجل وهتلاقي مصر موتورز من أول ما يظهر لك كنتيجة، أيضا موضوعات تجارب السيارات ومناقشة الأعضاء تكون مثمرة جدا، وصعب تلاقي تعاون وأمانة من الأعضاء زي هنا حتى في نقل أسعار قطع الغيار، وهناك أعضاء أكثر من عباقرة يأتون بالموضوع أفضل من أي برنامج تليفزيوني، باختصار المنتدى به اعضاء متاجوبون ولديهم الكثير من المعلومات المهمة وبه الكثير من الأقسام الغنية بالموضوعات القيمة، وياسيدي خليها عليك لو انتا شايف إن المشاركات قليلة ورينا الهمة.
أطلب اللى انت عاوزه وماحدش هيتأخر عنك حتى لو معلومة جديدة هندور عليها ونتباحث فيها سوا علشان كلنا نتعلم وكلنا نستفيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو عمر ايمن مشاهدة المشاركة

رجاله وطول عمر ولادك يا بلدنا رجاله
مفيش كلام يتقال تاني
احسنتم -- ده كمان ابو نورا لسه مردش
افتكر العضو ده يكتب وصيته احسن
ههههههههههههه

مع الأسف ابو نورا عنده ظروف وتواجده قليل والبركة فى المراقبين والمشرفين والمدير العام كلنا أسرة واحدة ماحدش يزايد على كدا

كل تجاربى وشغلى فى العربيات رفعتها على موقعنا فقط ومش مسامح اى حد ينقلها
والله انا مش مسامح اى حد ينقلها

ولو كنت مش بشارك فده لأنى مشغول
لكن اى احد بيسأل انا مش بتأخر الحمدلله