قديم 11-10-2015, 08:54 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
جديد فى حد هنا بيبفهم فى البورصة يا جماعة

السلام عليكم ورحمة الله

واحشنى كتييير جدا والله واسف للغياب الفترة الطويلة دى

مبدئيا كده انا لفت نظرى موضوع البورصة من فترة ومكنتش افهم فيها اى حاجة نهائى .. المهم قعدت ادور فى المواقع على الانترنت وفى يوتيوب على اى حاجة تخص البورصة لغاية لما اتضحت الصورة بشكل كبير

وقررت انى ادخل المجال واجرب بمبلغ صغير وبالفعل دخلت البورصة بمبلغ 5 الاف جنية عن طريق التداول الالكترونى (من البيت يعنى) واشتركت فى شاشة لحظية علشان اتعامل على الاب توب من البيت

انا حاليا بقالى اقل من اسبوع فى البورصة وطبعا كمبتدئ خبرتى محدوده جدا فى قرارات البيع والشرا

فقولت اكيد وحوش مصر موتورز اخواتى وحبابيبى هيفيدونى فى الموضوع ده عاوزينه يبقى نقاش متبادل وتبادل خبرات حول كل شئ يتعلق بالبورصة وارجو من اى حد بيستثمر فى البورصة او عنده خبره فيها انه يشارك فى الموضوع ده

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ