الموضوع: سيتروين AX كلوب
قديم 15-06-2011, 12:12 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيتروين AX كلوب

كل يوم افتح النادى واكنس وأرش قدام الباب وأبخر كمان(عشان النِفس) وبشغل قرآن يمكن ييجى زبون ولا حاجه ....... ده ببلااااااااااااااااش
ماحدش ييجى واقعد أنش طول اليوم امال لو العضوية بفلوس كان ايه اللى حصل ..هههههههه
طبعا لو كنت كتبت اى عنوان يدل على الخبرة فى AX زى عنوان اى مساعدة فى الاكسارا انا جاهز .... اكيد ماكنتش هلاحق على الردود والمشاركات بس (رحم الله امرىء عرف قدر نفسه) انا صحيح ليا تجربة مع سيتروينتى بس مش لدرجة الخبرة يعنى ...ومع ذلك مستعد لاى مساعدة فى حدود خبرتى المتواضعة القليلة دى اممممممممممممم
طالما مافيش حد عايز ييجى يتفرج حتى على التليفزيون فى النادى ... اسلى نفسى بقى واكلمنى شوية وجنان بجنان مانا كده كده قاعد لوحدى
ايه رأيك يا واد يا ايمو(اللى هوه انا - وكله يدلّع نفسه) نعمل موضوع بعنوان كل شىء فى AX
او اى عنوان يشد كده .... طبعا أرد عليا واقولى: طب افرض حد زنئك فى سؤال ما مرش عليك قبل كده هاتعمل ايه؟؟ اممممممم والله عندك حق ..!!! بس ايه المشكله لما تقول مش عارف ..... لأ طبعا انت كده عملت عنوان وهمى لان كل اللى هايشوف هايفكر انك(ياماهنا ياماهنا - يا ما ها بتاع الموتسيكلات) ويتفاجىء انك لسه مبتدىء وماتعرفش حاجات كتير ...
طيب يا سيدى نأجل الموضوع ده شوية لغاية ما نكتسب خبره اكتر (والمنتدى موجود ) مش هايروح بعيد وساعتها بقى نعمل موضوع بعنوان يلم الناس واللى ما يشارك يتفرج ... حلو كده..... أقولك تعالى نعمل فنجانين قهوه ونولع سيجارتين كوكو الضعيف و نلعب عشرة طاوله نسلى نفسينا ونتكلم عن AX وسيتروينتك واحنا بنلعب ... اه اذا كان كده ..ماشى:w6w200504111340266 d

صلى على رسول الله
---------------------