قديم 18-02-2010, 09:20 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع التأمين...و النصب العظيــم !

الدكتور بولبلان طبعا انا كلمت حضرتك لما قرات الموضوع واخذت نمرتك من وائل وبقولها تانى انت لو مش مستريح وعايز اى مساعدة ان شاء الله اقدر اساعدك وال انا مستغربلة انك الموضوع من مدة ولم تسال او تحاول انك تستفسر عن وضع التامين رغم انك لما كنت عايز تشترى العربية سالتنى اكثر من مرة ومشترتش من عندى صح طيب لية معملتش كدة فى التامين مسالتنيش لية ولما حصلت المشكلة مقولتش لية وبلغتنى على العموم ال حصل حصل واتمنى انك لو محتاج اى شى تقولى وربنا يسترها دة الجزء ال يخص حضرتك صح

كون اننا ننتظر ونشوف رد الشخص التانى دة مش تشكيك فى كلام حضرتك انما من اساس العدل اننا نسمع ونعرف راى الطرفين ونشوف الطرف الثانى هيقول اية صح

وفى النهاية اتمنى اننا نوصل الى افضل صورة من التعاون بين جميع الاطراف بما يحقق اكبر قدر من الفائدة لكل الاعضاء فى المنتدى