الموضوع: تجديد بيجو 505
قديم 06-11-2010, 04:32 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجديد بيجو 505

العفو يا باشا انت تأمر
شوف يا يا سيدى لو انت هتنكش العربية يعنى العربية محتاجة يتعمل فيها شغل اصلا سمكرة وكلام من دة فخلاص ومالة توكل ع الله واعمل الشغل دة فيها وهات الماتور دة لانة بجد جباااااار
لكن لو العربية مفهاش شغل اساسا يخليك تفتح فيها فيبقى حرام تعمل اى حاجة الا اذا كنت عاوز تسيبها معاك
بس انا رايى طبعا انك تبيعها وتجيب زلمكة لان قطع غيار البيجو ال 505 بقت مشكلة كبيرة الفترة دى والاستيراد بقى عبار عن خردة وسعرة غالى كمان وقطع الغيار الجديد مش كويسة فالموضوع دة هيتعبك فانت قبل ما تعمل حاجة لازم تفكر وتعمل حساب كل الكلام دة
لو ودامك زلمكة نضيفة توكل على الله بس لازم تعمل حساب اسعار قطغ غيارها بردة علشان مش تتبهدل معاها فى المصاريف وسيبك من التمساحة (المرسيدس المعدل) لانها خلاص راحت عليها وزيها زى البيجو 505
وربنا يعينك ان شاء الله ويوفقك فى اختيارك وانا تحت امرك فى اى وقت

HaMaDa-ToUB@R

01000902024