قديم 16-09-2010, 09:56 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طرق تنظيف فلتر الهواء العادى والرياضى.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omardivel2005 مشاهدة المشاركة

الله ينور عليك يا كبير بجد تسلم
عندك حق والله خصلة زى الزفت انا خلاص مبقتش بروح لميكانيكى خالص كل حاجة بعملها الحمد لله دة انا حتى أى حد عنده مشكلة فى عربيتة من قريبى أو جيرانى بقولى بالمناسبة هى عربيتك نوعها أية؟؟ وأية اخبار الفلتر الصينى هوة عامل كام دلوقتى
العربية لانوس ياباشا, والفلتر الصينى عامل شغل تمام فى الصوت وتحسن بسيط فى الأداء, بس معتقدش طبعا هيبقى عامل زى الk&n و السيموتا الأصلى.

وهو بقاله حوالى شهرين (2000 كيلو) لأن كان معايا واحد تانى ووقع وأنا ماشى فأضطريت أجيب ده.

وده موضوع عنها (العربية) وفيه صورها وصورة الفلتر, بس متتخضش
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=32087

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو جودة مشاهدة المشاركة

ادى العيش لاخبازه اوفر واامن
أحتمال, بس أنا مبحبش أروح أستنى ساعة أو أكثر عند ميكانيكى علشان يسمع صوت غريب ويشخصه, أو 3 ساعات علشان أغير تيل الفرامل, وللأسف أحنا فى زمن الصنايعية الفتايين.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.