قديم 30-08-2011, 05:02 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار السيارات المستعمله للفيات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m20ahmed مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
شكراا يا شيخ طارق على ردك علينا .. كنت عاوز أسألك بكام تابلوة لانوس بالقطمة أنا عربيتى بولونيز 90 وكمان سؤال تانى بيركب عليها تكيف وزجاج كهربا و بور ويتكلفو كام أنت عارف البولونيز مفيهاش أى حاجة حديثة.. ولو بيركب زجاج كهرباء لازم تغير الأبواب كلها .. دة س}ال ليا ولكل اللى عندهم بولونيز شكراا جزيلا .. وكل عام أنت وكل الأعضاء بخير وعيد مبارك
كل عام وحضراتكم طيبين جميعا
اما بخصوص سؤال حضرتك عن تركيب زجاج كهرباء فهو يركب بدون اى مشاكل واى سياره ممكن يركب لها زجاج كهرباء اما سعر طبلوه اللانوس واطمه الدركسيون فهو 1200 جنيه وايضا ممكن التعديل بدون اى مشكله والله المستعان

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431