قديم 16-12-2013, 04:48 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: شفولى حل مع غبور وحماية المستهلك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedkolaly مشاهدة المشاركة

استاذى العزيز انا من اول الناس اللى قالت ان التوكيل ليس بتوكيل وانما ارض فاضية متقفلة وشوية ناس لا خبرة لهم والعربية زى ما بتدخل زى ما بتخرج المهم انا ذكرت عيوب كثيرة على مواقع خاصه بالسيارة وقوبلت بهجوم حاد وحذفى من الموقع مع انى ذكرت تلك العيوب من اجل التكاتف ضد هذا التوكيل الذى لا حق لنا عنده وعلى فكرة انا قدمت فيه اكتر من 12 شكوى ولكن قوبل هذا بعدم اهتمام والرد تعالى عندنا مرة اخرى يا استاذى العزيز اقسم بالله انى بشوف ناس كتير عرضتها للبيع وانا منهم لاء وخد الجديد العربية بتستهلك بنزين فوق الوصف انا فولت وشرط البنزين نزلت كلها وفاضل واحده بس وعامله 240كم فقط وارهن ان الجميع سوف يعانى او بيعانى من هذا العيب .
- ورحت حماية المستهلك طلبوا 1000 جنيه امانة فحص ومهندس الصيانه لمحلى بأنه مظبط مع بتوع الفحص فى هندسة عين شمس وعلى هذا لم اذهب قلت ادفع وغبور يكون مظبط حاله وتروح عليا الفلوس المشكلة ان اغلب شكاوى السيارات كانت ضد جيلى غبور انا طابع بنر بعيوب السيارة وهعلقه فى الوقت المناسب وعلى فكرة صاجها زبالة وضعيف للغاية

مع الأسف كلامك صحيح يا أستاز أحمد بس نقول الحمدلله وربنا يستر على اللى جاى
الصاج فعلا ضعيف واستهلاك البنزين بيكون كبير لو محمل العربية بتلف بيها كتير

إطبع الورق فى أقرب فرصة وحاول على قدر ما تقدر تفضحهم فى الشارع أكيد هيحلولك المشكلة لأن الدعاية بالنسبالهم شيء مهم والعربية بتنتشر وخصوصا بتوع التاكسيات الغلابة وموظفين الحكومة اللى اشتروها بالقسط زى حلاتنا