قديم 19-02-2011, 11:58 PM
الصورة الرمزية Meemo The Beast
Meemo The Beast Meemo The Beast غير متواجد حالياً

Meemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant future
افتراضي رد: البلطجية لا زالوا أحياء يرزقون .. لابد أن نتحرك سريعا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

انتا عارف يا زعيم المشكله ان الناس ديه ناس وسخه ومعندهاش دين ولا تعرف ربنا ممكن يعملك حاجه في العربية وانتا راكنها بره فالواحد بيشتري نفسه وبيرميله الفلوس اللي هو عايزها في وشه

لكن والله الواحد لو معهوش حاجه يبكي عليها انا كنت دبحتهم لو مكانك
و ده اللي خلاني خفت على عربية الأستاذ خالد الجديدة و هما البلطجية عارفين كويس ان احنا خفنا على السيارة و لكن دعني أتسائل معك ماذا لو كان هذا الموقف مع والدي أو أختي و أو اي شخص ضعيف أو كبير في السن و ما هو موقف الباشوات اللي متلقحين جوا قسم المرور مش ممكن تقولي ان هما ما يعرفوش اللي بيحصل و لا بيتربحوا منه عشان كدة لازم كل مسئول من اللي بيتغنوا بالتطهير أن يعلم بمثل هذه الأمور و على فكرة هناك الكثير من هذه الأشكال في وسط البلد و الحسين و السيدة و غيرهما و احنا لازم شكلنا ينضف بقى مش معقول كدة

اذا طال الزمان ولم تروني ......... فهذا اسمي فتذكروني
اذا دفن جسمي تحت الرمال ......... فهذا خطي لا يزال
لا إلــــــــــــه إلا أنت ســــبحانك إني كنت من الظالميــــــــــــن

Ayman M. Zaki