قديم 24-04-2011, 05:31 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة فى العربية هتجننى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hemo2010 مشاهدة المشاركة

انا متشكر جدا استاذ محمود على سرعة الرد بس انا مش عارف ايه الحكايه مع العربية دى النهاردة وبعد كل التعب والمصاريف دى على العربية اتفاجأ ان لمبة تشيك نورت وانا ماشى النهاردة على حوالى 105 كدة على ما اظن وبردة النهاردة الصبح وانا بادورها تلتت شوية وبعدين رجعت تانى لطبيعتها مع العلم ان الموبينة كانت سليمة المرادى فهل ممكن يكون العيب من الاسلاك او البوجيهات مع العلم انهم لسه جداد
ويا ريت حد يجاوبنى على موضوع برنامج الاسكانر اللى بينزل على الكمبيوتر ......وشكرا
اخى الفاضل هيمو بص مبدئيا معلش عايزك توضح يعنى اية تلتت معلش بجد مش فاهما وبص عن اية حد بتاع اسكانر هيشوف لمبة التشك منورة لية ممكن يكون سلك مفكوك تحصل كتير وبالنسبة للبوجيهات واسلاك البوجيهات انت قبل متغيرهم كانت العربية كويسة

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت