قديم 22-01-2015, 08:19 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استبدال طرمبة البنزين

الف مبروك يا بشمهندس , خد بالك انا باحب العربيات القديمه الكبيره جدااااااااااا , و فيه واحد باتعامل معاه من سنين بيجيب لي ادويه , جايب جيب قديمه و ركبتها مره عربيه واسعه و مريحه و كنت باقله نبدل بس مش راضي عشان هو جايبها كبيره عشان بيجيب ادويه و الاتساع يفرق معاه ...

بخصوص طرمبه البنزين , و اسف للاطاله بس عشان ناخد بالنا من الصنايعيه الشمال ربنا يكفينا استغلالهم .
رحت لكهربائي اضبط و اغير لمبات فونيس استوب و اشاره , و ركب العربيه و قالي طرمبه البنزين بتودع مع انها بتدور عالطول و لخوفي انها تقطع في سفر .؟. غيرتها 300 جند و تخيل تاني يوم ادور , صوت صفير طالع و جامد مزعج , روحت لكهربائي اخر عنده ضمير و كنت واخد الطرمبه القديمه اللي بتودع .؟!!!. و طلعت اللي لسها مركبها تعبانه و هي اللي بتودع و الكهربائي الاول عايز يلبسها لاي واحد و ركبت القديمه و اهي شغاله زي الفل بقالها 5 شهور من الحوار ده .

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*