قديم 27-01-2009, 11:24 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts
افتراضي رد: السرعه والتسارع

بس المفروض علشان تعمل اى تعديل ف العربيه تعرف العربيه دى تستحمل ولا لا يعنى متغيرش المحرك الصغير بمحرك كبير مثلا الانوس 1500 cc متركبلهاش محرك 3000 cc لان الكلام ده هيأذى قواعد المحرك وطبيعى البودى او متغيرش الجنط الصغير بجنط كبير عزم الموتور يقل والعفشه متوطيش العربيه لان الكلام ده منظر وسرعه وازاحه جامد بس هتيجى فوق دماغك عندنا هنا بين كل مطب والتانى نقره او بلاعه يبقى انت تنسى الشاسيه لاقدر الله او بلاش الشاسيه ممكن كرتيره شكمان يعنى ال under carried هيتبهدل انا عن نفسى ناوى اعمل شويه تعديلات بس ميجيش تعديل حاجه على حساب حاجه لو هتعدل تعدل كل حاجه مرتبطه باتانيه وانا لو قعدت اشرح هطول عليكم واعزرولى اطالتى عليكم