قديم 14-01-2010, 10:49 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا استاذ بوب ساعدني في شراء الرينبو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مجدى رينوهاوى مشاهدة المشاركة

اولا بعتذر للدكتور/ احمد على تاخر الرد ptmnlo123per123
ثانياا شكراا للبوب الجامد على الرد والافادة والسرعة
وحبيت اقول للدكتور احمد ان العربية الرينبو ممتازة من جانب اقتصاديتها فى الوقود وقطع الغيار ولا يوجد فى نفس فئتها او سعرها منافس وتتميز كمان بانها ممتازة فى الثبات على السرعات كما اخبرك البوب الجامد
اما بالنسبة الى حكاية الباور دى العربية الى معايا ليست بها باور ومع ذلك الدريكسيون يعتبر خفيف والسيارة تتحرك كما انها باور ولكن طبعاا السيارة وهيا متوقفة الدريكسيون تقيل بعض الشىْ ولكن ليست مثل السيارات الاخرى مثل الشاهين او الهيونداى اكسل او اكسنت بدون الباور كما اخبرك البوب انت دايما كدا يابوب سابقنا كلنا ptmnlo123per1125
مجدى صديقى اللى مختفى وكل مره يقولى هكلمك ومشوفش منه مكالمات طيب ابعتلى رقمك وانا اكلمك انا معاييش رقمك يا صديقى ياريت دقيقه ظريفه منك كده عشان اعرف الرقم
ثم بعيدا عن الصداقه ما انا لازم اسبقك مش مكنتى 1400 اينرجى يبقى لازم اسبقك ptmnlo123per154

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس