قديم 18-11-2012, 10:56 AM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الجزء الثانى من: ايمجراند ...............خدعه جديده من غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mms مشاهدة المشاركة

ايه هو اللى حضرتك شايفه غلط فى ردى ؟
حضرتك دايما وعلى طول الخط بتتكلم عن امور لسه هتيجى فى المستقبل . وبتقرر ان هى هتكون سيئه !...............عرفت منين ؟؟؟ تقدر تقولى منين عرفت ان قطع غيارها مش هتكون بره التوكيل ؟
ايه الاسباب المنطقيه اللى خلت حضرتك تستنتج كده ؟...........طبعا مقدمتش اى اسباب فى مشاركتك .....
يبقى معدشى الا الفنجان او المندل اللى عرفك ان فى المستقبل مش هتنتشر قطع الغيار , ومش هتكون رخيصه ........والا ايه؟؟
طب خليك مكانى...تفسرها بايه ؟؟؟؟؟؟؟؟....
وبعدين لو عاوز تستخدم نفس اسلوبى من غير الفاظ تمس حسن الادب واللياقه ... انا معنديش اى مانع ..دا حتى الاسلوب ده بيعجب ناس كتير وبيخلى روح المنتدى خفيفه .. اهم حاجه من غير استخدام الفاظ خارجه .
ومره تانيه انا مصمم اعرف ايه السبب اللى خلاك تاكد ان فى المستقبل وباكد تانى فى المستقبل ان قطع غيارها مش هتكون بره التوكيل .
اذا مقدمتش الاسباب دى يبقى اكيد حضرتك بتهاجم السياره من غير سبب . ومش من حقك تزعل لما اقولك الفنجان والمندل .
تحياتى ,
لا واضح كده حضرتك انك محتاج نظاره مكبره او ترجمه حرفيه لكلامى على اساس انى باكتب باللغه الهنديه ؟؟؟؟ انا باقول ياترى هاتكون ؟؟؟ هى كلمه ياترى دى بقت تأكيد ؟؟؟ دى فى اللغه الصينيه يمكن وباقول اشك انها تكون موجوده مش باقول متاكد انها تكون موجوده اعتقد انها تفرق صح ولا غلط---- ياريت الترجمه الحرفيه لكلامى تكون وصلت حضرتك ..... وعلى فكره ماتزعلش فى واحد صاحبك هيجبلك كونتر قطع غيار للعربيه ومش عارف هو ماعملش كده ليه فى الانجلون وجابلها كونتر برضه هههههههههههههه