قديم 24-08-2010, 04:52 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عام الحزن(الثنائى اللى جاب اجلى الوطنى للتنميه - قناة السويس للتامين )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

لا حول ولا قوة الا بالله بصراحة ربنا أنا لسه جايب لانسر بومة مستعملة أنت خلتنى والله مش عايز أنزل ومرعوب يعنى أنت عندك تأمين وحصل لك كده أمال أنا أعمل إيه اللى جايبها مستعملة من غير ضمان,والله حاسس بيك وعلى فكرة أختى فى تجارة وبتقول لى دايما أن عندنا لازم شركة التأمين تطلع عينك ومش تديك حقك كامل أبدا لازم ينصبوا ويطلعوا عينك
والله مش عارف أقول لك أى أنا دايما بمشى على 40 عشان أتقى شر الحوادث والبنى آدمين
الف مبروك على العربيه وان شاء الله ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
بس انا عايز اقولك ان ربنا لما بيكون رايد حاجه الموضوع مابيبقاش ليه دعوه انت ماشى على 40 ولا 240
وعايز اقولك بالمناسبة ان الحادثه بتاعتى ببساطه ان واحد جى فى الطريق المعاكس عدى الرصيف اللى بينى وبينه بعرض 4 متر تقريبا ودخل فيه وش
وربنا يسترها