قديم 10-03-2013, 12:26 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن اسعار سيارات المعاقين

[QUOTE=راجية عفو الرحمن;857644]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tham1010 مشاهدة المشاركة

الاختلاف مش بيكون كثير الفين مثلا.وهذا بسبب ان جمرك بورسعيد بيكون فيه منافسة اكبر. ولكن بالفصال كل جاجة بتكون كويسة. لو حضرتك من اسكندرية أشجعك بشدة على الشراء من هناك لسبب انك مش هتحتاج كل شوية تأجرى عربية علشان تروحى تشترى من بورسعيد وتاخدى معاكى ميكانيكى وهذا يومه بفلوس. كمان لما بنأخد عربية والفلوس والميكانيكى بيكون قرار الشراء لازم وضورورة حتى ولو مش مقتنعه قوى وبيكون بختك يا أبو بخيت يعنى ممكن تروحى فى يوم تكون البضاعة اللى فى بورسعيد مش قد كدة ومش بتلاقى حاجة مميزة فبتشترى احسن الموجود وخلاص. ولكن لو الجمارك جنبك يبقى ممكن تروح ولو كل يوم تشوفى وتعاينى برحتك وتأخدى كل اللى عوزاة يتفرج على العربية قبل ما تشترى ولو مثلا فى حاجة مضيقاكى فورى بتقدرى تروحى للجمرك[/QUOTE
انا اسفة لو كنت بضايق حضرتك بكترة الاسئلة
سؤال صقير بس هو المفروض اتفرج فى الجمرك ولا فى المنطقة الحرة ايهم افضل ولا من التجار اللى بيوزعز كروت عند الكمسيون ارجو الافادة

السيارات بتكون فى منطقة الحرة الجمرك اعتقد مخصص للتجار فقط ... انتى تلفى برحتك واى حد تكون عربية عنده كويسة تشيلى وتشترى