قديم 02-01-2013, 03:55 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا واقع فى مشكلة بحجم جبل احد

وممكن ياباشا على ما اعلم انك ممكن تحول المخالفات اللى على العربيه على الراجل صاحب العربيه القديم وده انا مش فاكر ازاى بس قريت عنه قبل كده كل اللى فاكره هتقولهم ان الراجل الى قبلك هو اللى عامل المخالفات ديه هيقولولك باين هات ما يثبت ذلك اللى هو على ما اعتقد عقد البيع و التوكيل و هيحولوا المخالفات على الراجل اللى باعلك وهو لما يجيب عربيه بعد كده او لما يجى يجدد رخصته هيدفع هو ال 550 جنية دوول

وعلى فكره ارجوا ميغركش ان ده واحد بلحية او غيره دلوقت ولاد الحرام مخلوش لاولاد الحلال حاجه

والموقف اللى عامله معاك ده يدل انك راجل طيب

ولازم لازم لازم قبل ما تشترى عربيه اللى بيبعهالك يجيبلك شهادة المخالفات ويأما متشتريش العربيه اصلا

لان فى حالة انه رافض يجبلك شهاده مخالفات ويقعد يتلكك اصلى مش فاضى اصلى ورايا شغل والكلام ده يبقى اعرف ان العربيه عليها مخالفات وش والحمد لله ان عليها 550 جنية بس ده فيه عربيات تانية بتتباع وبيبقى عليها 4 و 5 الاف جنيه

اما بالنسبه لمرور البساتين فبجد ربنا يعينك ده من اوحش اماكن المرور فى مصر وربنا يعينك فيه

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام