قديم 31-01-2015, 08:06 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العطاء الربانى !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

اسيبكم تكتشفوا براحتكم ان لا جديد تحت الشمس ولما تخلصوا مشاهدة عايز اسمع تعليقاتكوا
مجموعة افلام رائعة تشاهد دفعة واحدة !

معدل الى اللغة العربية

عربى مترجم

عربى

جميع الفيديوهات لها علاقة ببعضها
اكثر من راااااااااااااااائع و الاف التساؤلات تدور في دماغي و انا باشاهد ...
خطوط ley الكهروماغناطيسيه و الرقم الذهبي مع انه جديد و غير معروف بالنسبالي و دخول سرعه الضوء في اللعبه .؟!!!. الموضوع فعلا ضخم جدااا و مش مجرد مقابر ده غير وجود اهرامات تانيه في بلدان اخري تم الربط بيها لتكشف المزيد من التكنولوجيا المبهمه و مش مجرد حظ ,,, اعتقادي البسيط بعد مشاهدتي ان حضارتنا نحن من بدايه الكهرباء و الفحم عمرها كام سنه .؟. 200 سنه , 300 سنه , ايا كانت بالظبط .؟.
عمر الارض كام .؟. 5 ملايين سنه ,,, اكاد اجزم ان الحضارات القديمه امثال الفراعنه كانت متقدمه عننا نحن الان بمراحل و الا لما هذه الدقه في الحساب ( بقلك الاهرامات كانت باجزاء بالمليمتر في حساباتها .؟!!!. ) و مع وجود القوي الطبيعيه من براكين و غيرها فمحت الرفايع اللي كانت ممكن تاكد لنا تقدمهم و بقيت الاساسيات الضخمه لهذه التكنولوجيا المبهمه زي الاهرامات و غيرها .؟!!!؟ و لكن يبقي لغز مثلث برامودا مبهم و كلها تفسيرات .؟. اقرب تفسير بالنسبالي الان هي زي دوامه كهرومغناطيسيه ممتده للجو و لذلك محدش يروح هناك و يطلع تاني , و برده لا تنسي علامات الساعه الكبري مثل الدابه و المسيخ الدجال و خروج الدخان و وجود عرش ابليس علي الماء لاني اعتقد بوجود ترابط بين ما اخبرنا به ربنا تبارك و تعالي و ما ننصل اليه من المعرفه تؤكد لنا معتقداتنا ...
و الله اعلي و اعلم .

:t hnkr:

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*