قديم 06-10-2008, 03:40 PM
الصورة الرمزية Nissan
Nissan Nissan غير متواجد حالياً
من انا؟: م/يونس حسين
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الرياضة القراءة الموسيقى السيارات

Nissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إيه حكاية التحرش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

التحرش موجود فى كل أماكن و دول العالم يعنى مش عندنا فى مصر و بس لكن طبعا لما نسبته تزيد فى دولة زى مصر الدولة المسلمة الدولة اللى أهلها بيحبوا بعض أو كانوا بيحبوا بعض الدولةاللى لما شاب يبقى ماشى فى الشارع ويلاقى حد بيضايق بنت يقف بكل شهامة و رجوله قدامه يبقى الموضوع فعلا يستحق الدراسة
بس بردو البنات يتحملن النسبة الأكبر من هذة المأساه انا مش ببرىء الشباب لكن البنات يتحملن لاالنسبة الأكبر والمسؤلية الأكثرو يرجع ده لعدة اسباب منها الملابس السخيفة(((((((( بيلبسوا من غير هدوم )))))))))) و كمان الصوت العالى و الوقاحة فى المواصلات العامة انا مشعايز احكى مواقف خاصة وة خصوصا فى المواصلات العامة أحتراما لنفسى و للمنتدى
كمان المخدرات و مش الحشيش و الكلام ده و بس الأغانى و الكليبات الخليعة انا بعتبرهم مخدرات انا مش عايز اعمل فيها مثقف ولا حاجة بس الموضوع مؤسف للغاية
تأخر سن الزواج للشباب و البنات من اهم النقاط التى يجب ان تؤخذ فى الاعتبار
البطالة و الوقت الفارغ الكثير للشباب
و النت و الشات و التعارف الغيرواعى

شكرا على موضوعك و شكرا لكل المشاركين